نمایه نویسندگان

آ

  • آزموده، معصومه تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
  • آقاجانی، سیف اله مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 76-89]

ا

  • ابوالقاسمی، عباس مقایسه سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری، نقص‌ توجه/ بیش‌فعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 45-61]
  • احمدی، بهزاد اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]
  • اداوی، حمیده تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
  • ارخودی قلعه نوئی، زهره ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]
  • ارخودی قلعه نوئی، مهدی ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]
  • اشرف زاده، شایسته بررسی رابطه‌‌ واسطه‌های تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-32]
  • افشاری، علی اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
  • امیری، زینت اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 77-90]
  • امین یزدی، سید امیر ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]
  • اندیشمند، ویدا بررسی رابطه‌‌ واسطه‌های تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-32]

ب

  • بابازاده، زهرا بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش ‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 6-19]
  • بابازاده، زهرا اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
  • بیات، محسن ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
  • بازیاری زاده، بدریه مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 104-117]
  • بدری گرگری، رحیم شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 64-79]
  • بشرپور، سجاد مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
  • بشیرگنبدی، سپیده اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 48-63]
  • بهرامی، عبدالله اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-20]

پ

  • پرزور، پرویز اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 21-34]
  • پورزرگر، رعنا مقایسه هوش شخصی و هیجان‌پذیری منفی در بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 35-45]

ت

  • تقدیری، عزت مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 20-32]
  • تنهای رشوانلو، فرهاد ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]

ج

  • جباری، سوسن اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 91-103]
  • حاجلو، نادر مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 76-89]
  • حسنی، محمد امین اثربخشی آموزش‌ تاب‌آوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 33-47]
  • حسن زاده، مهرداد مقایسه هوش شخصی و هیجان‌پذیری منفی در بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 35-45]
  • حسین زاده کلسری، بنفشه مقایسه سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری، نقص‌ توجه/ بیش‌فعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 45-61]
  • حسینی نسب، سید داود تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]

د

  • دیدار، فرداد ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
  • دلاورپور، محمدآقا اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-20]
  • دهقانی، یوسف اثربخشی آموزش‌ تاب‌آوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمک‌طلبی تحصیلی دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 33-47]

ذ

  • ذاکرنیا، فرشته تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 47-61]

ر

  • رحیمی، بهناز اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 78-90]
  • رخشنده، لیلی مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 62-75]

ز

  • زلفی، وحیده تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
  • زینال زاده، مهتاب تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 62-77]

س

  • سعدی پور، اسماعیل اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 77-90]
  • سعیدی رضوانی، طلیعه ویژگی‌های روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]
  • سیف، الهام مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
  • سلطانی، امان اله بررسی رابطه‌‌ واسطه‌های تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-32]

ش

  • شهنی ییلاق، منیجه مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 91-103]
  • شیویاری، فرهاد مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 76-89]

ص

  • صبحی قراملکی، ناصر مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 62-75]
  • صدری دمیرچی، اسماعیل اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 48-63]
  • صوابی نیری، وحید ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]

ض

  • ضرغام حاجبی، مجید مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
  • ضرغام حاجبی، مجید اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 77-90]

ط

  • طاهری، حسن مقایسه هوش شخصی و هیجان‌پذیری منفی در بین دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 35-45]
  • طباطبایی، سید موسی اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-20]

ع

  • عابدی، صمد اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 78-90]
  • عبادی، متینه تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 62-77]
  • عباسی، محمد تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
  • عباسی، مسلم رابطه افسردگی مادران با نشانه‌های افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 46-61]
  • عرفانی، سجاد شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 64-79]
  • عزتی بابی، مریم مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-103]
  • علاف اصغری، فرانک ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
  • عینی، ساناز تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 62-77]

غ

  • غریبی، جلال اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]
  • غریبی، حسن اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]
  • غیرتی، شمیلا رابطه افسردگی مادران با نشانه‌های افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 46-61]
  • غفاری، مظفر اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 78-90]
  • غلامی، سمیه مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 104-117]

ف

  • فتحی، کامروز بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش ‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 6-19]
  • فتحی، کامروز اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]

ق

  • قدم پور، عزت اله تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]

ک

  • کافی ماسوله، سید موسی مقایسه سبک‌های یادگیری در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری، نقص‌ توجه/ بیش‌فعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 45-61]
  • کریمیان، عدالت اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]

گ

  • گلستانی، احسان ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]

م

  • مجاور، شیرین بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش ‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 6-19]
  • مجاور، شیرین اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
  • محمدی، نسیم اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامه‌ریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانش‌آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 48-63]
  • محمودی، هیوا اثربخشی بازی‌های توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]
  • میرزاحسینی، حسن اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 77-90]
  • میرزا حسینی، حسن مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
  • میکائیلی، نیلوفر مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-103]
  • مکتبی، غلامحسین مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 91-103]
  • منصوری، لیلا مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 91-103]
  • موسی زاده، توکل مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 20-32]

ن

  • ناعمی، علی محمد تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 47-61]
  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیک‌های تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی‌های یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 20-32]
  • نریمانی، محمد مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 76-89]
  • نریمانی، محمد اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 78-90]
  • نظر، سمیرا تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجی‌گری حمایت اجتماعی ادراک‌شده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 62-77]
  • نعیم، مهدی ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
  • نعمتی، شهروز شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 64-79]

ی

  • یعقوبیان، اعظم مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]